רומי מוחזקת בשבי החמאס: אימה משחזרת את רגעי התופת

    המהדורה המרכזית 1 Comment on רומי מוחזקת בשבי החמאס: אימה משחזרת את רגעי התופת

    מירב לשם-גונן שביתה רומי נחטפה בידי החמאס מספרת לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי איתה בטלפון, לפתע אני שומעת דיבורים בערבית והבת שלי לוחשת 'אמא'. אחד המחבלים אמר בערבית 'היא חיה' וזהו, הטלפון נותק ומאז לא שמעתי ממנה יותר"

    10:29
    16.05.24
    קובי פינקלר No Comments on מצוד אחר המחבל שדקר צעיר ישראלי סמוך לחווארה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מירב לשם גונן, אימה של רומי שנחטפה במתקפת הפתע ומוחזקת ע"י החמאס ברצועת עזה, בראיון מצמרר ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, משחזרת את רגעי האימה בבוקר השבת השחורה: "בבוקר קיבלתי ממנה טלפון והיא אמרה שיש מחבלים והיא מאוד מפחדת, שמענו יריות ברקע. ב-10 היא עוד דיברה עם אחותה ואמרה שבחור מגיע לאסוף אותם והיינו רגועים. ואז קיבלתי ממנה טלפון והיא אמרה לי 'אמא, ירו בי'. משפט שאף אמא לא צריכה לשמוע. ואני עדיין איתה על הקו ואני שומעת הכל".

    גונן ממשיכה בסיפורה המצמרר: "ניסיתי להתקשר למשטרה אבל לא ענו לי. ואז אני שומעת דיבורים בערבית והבת שלי לחשה לי 'אמא', אני שומעת את המחבלים נכנסים לרכב ומנסים להתניע. אחד המחבלים אמר בערבית 'היא חיה'. וזה, הטלפון נותק ומאז לא שמעתי ממנה יותר".

    ובהתייחס לסוגיית שחרור החטופים אומרת אם החטופה: "אתמול בפגישה עם ראש הממשלה העלינו שוב את הנקודה, לא פחות מהמלחמה בחמאס חשוב מאוד לשמור על חיי החטופים. כל מי שיכול לעשות ולפעול למען זה חייב לעשות זאת".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק ה' יכול להחזיר את רומי עם כל שאר החטופים. חוסר האונים זועק! אין לאף אחד כח. אל תבטחו בנדיבים.